Wednesday, May 4, 2011

~ Hadiah Untuk Ma Yang Tercinta ~



Hi!! pertanyaanku kpd kwn-kwn smua..haaa... Hmmmm.....apa yang patut aku berikan kepada ibuku ye sempena mother’s day ?? Aku pun buntu..xtau nk bagi pe..haha...sape2 yang ada cadangan tu....sila mesej or call aku ye.... haha..sape2 yang kenal aku jela...yang ada no.fon aku...haha... ibuku suka pakai tudung Ariani...haaaa... xkan aku nk bagi tudung ariani sehelai?? Wahh!! Pokai2...haha...tp aku rela...sbb ibuku dah byk berkorban utk aku...xkan la aku xblh nk bagi sesuatu yang membuatkan dia merasa bahagia kan...rasa dihargai oleh anak2... ingatlah kawan2 ye..selagi ibu bapa masih hidup... sayangi lah mereka dengan sepenuh hati... di saat ketiadaan mereka suatu hari nanti...barulah kita akan menyesal...baru la terkenang-kenang akan saat bersama dan kenangan manis yang telah tercipta diantara mereka.. bagi ku ibuku adalah ibu yang terbaik di dunia ini.. Ikhwan sayang dan cinta ma didunia dan akhirat.. you are the best among the best!! (^_^)



No comments: