Tuesday, April 26, 2011

~ Ikan Oh Ikan ~

haaaaa... korang nk tau x..sebenarnye aku ni ske pegi memancing... baru baru ni..aku pegi la mencandat sotong kt laut disana... pegi ptg..balik la keesokan pagi nye...hehe.. mmg syok! sbb bt apa yg aku minat... hobi la katakan... tp yg sedihnye... sotong xde la byk..ada la  2 3 ekor je... ceh! bt letih je pegi... tp Allah tu Maha Adil... xdpt sotong.. ikan pun jd laaaa..hehe.. Alhamdullilah.. ada jugak la rezeki aku pd mlm tu...haaa.. aku bersyukur sgt2 kpd Allah S.W.T...sbb menberikan aku rezeki...memandangkan memancing ni memerlukan tahap kesabaran yangg tinggi...maka perlulah kita bersabar utk mendapatkan hasilnya... (^_^) ... Allah memberi kpd hambaNya yg sanggup bersbr... haaa.. bersabar itu separuh dr iman..haaa..haha..pandai plak aku berceramah yee..haha... walaupun letih...aku tetap HAPPY!!! (^_^)



No comments: